Kuuletko jo joulun kuiskauksen


Pihamailla joulun kuiskaus
iltaan lempeästi soi.
Hahtuvaisen hangen huiskaus
meille rauhan toi.
Taivaan reessä kellot kuiskii,
valkosiivet laulelee.
Lahjojansa kun käärii, huiskii:
meitä suojelee.

Pihamailla joulun kuiskaus,
se mun sydämeni rauhoittaa.
Joulun valon kuiskaus,
ja mun sydämeni lämmön saa.
Suuri kaipauksen kyynel mun kynttilääni tipahtaa…

Pihamailla joulun kuiskaus;
linnut oksillansa on.
Hahtuvaisen hangen huiskaus
on niin viaton.
Minä katson ylös tähtiin,
kuulen rauhan kellot vaan.
Enkeleitäkin kuultiin, nähtiin:
meitä suojellaan.

Pihamailla joulun kuiskaus,
se mun sydämeni rauhoittaa.
Joulun valon kuiskaus:
ja mun sydämeni lämmön saa.
Suuri kaipauksen kyynel mun kynttilääni tipahtaa…

Pihamailla joulun kuiskaus,
se mun sydämeni rauhoittaa.
Joulun valon kuiskaus,
ja mun sydämeni lämmön saa.

Pihamailla kuiskaus,
se mun sydämeni rauhoittaa.
Joulun valon kuiskaus,
ja mun sydämeni lämmön saa.
Suuri kaipauksen kyynel mun kynttilääni tipahtaa,
mun kynttilääni tipahtaa.

Säv. Pertti Jalonen, San. Kikka Laitinen
ES. Tomi Markkola / Saarnipuu Kustannus




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kortteihin joulurunoja

Runoja joulukortteihin

Ovikranssi